Sunday, April 04, 2010

Majlis pertunangan...

da siap...posing dlu dlm bilik...
alhamdulillah slamat sudah smuanye...sblm tu mjlis merisik telah dibuat pd feb lalu...bncang pnye bncang kmi sepakat telah memilih tarikh 040410 utk mjlis pertunangan kmi...kini aku da sah mnjd tunang kpd muhammad fairuz...syukur kpdnya...walaupn byk rintangan xp aku lalui dgn tabah...mse tu aku tgh ade kursus induksi kt taiping...mmg tak djangka la...tp nk wat cmne date da dtetapkn...persiapan pn da buat...nk xnk kne la truskn jgak...nsib baik ade fmily yg byk mmbantu aku...klo aku srang xthu la...tema aku pd aritu baby blue...hantaran aku sbanyak 7 dulang dibalas 6 dulang trmasuk cincin...antaranya sirih,kek,kemeja,buah,coklat,cookies dan sampin...mnakala belah lelaki cincin,kek,buah,sireh,kain psang dan coklat...harap2 ikatan ini akan berakhir dgn stu ikatan yg sah dan berkekalan hingga ke akhir hayat...amin

No comments:

Post a Comment